pondělí 23. března 2015

Černá Hora - část 3.

Vítám Vás u pokračování mého černohorského alba.
Další stránka dokumentuje naše ubytování.
"Náš domeček" se nacházel za vesnicí Doni Štoj, asi 10km od Ulcinj. Uprostřed krajiny plné hadů, divokých pláží a pastvin.
Terasu s námi sdílely žabky a okolní stromy hejna ptáků. Každé ráno nás tedy budil hlasitý koncert a s jiným jsme každý večer usínaly.


Na stránkách jsem opět ponechala prostor pro dopsání journalingu.


Našimi nejbližšími sousedy, kromě několika rekreantů, byla i zvířátka v typickém místním chlívku. 


Kartičku na journaling levé stránky jsem ozdobila zbytky papírů a krásnou Washi páskou s motivem filmového pásu. 


Kruhové fotografie jsem opět sjednotila bílým rámečkem zvýrazněným černým fixem. 






Zdobené rohy také poskytují dostatek místa pro poznámky.



Když už jsem měla nůžky a razítka v ruce, připravila jsem si nadpisy i pro další stránky.
Abych nemusela titěrná písmenka neustále někde lovit, přichytila jsem si je samolepícími papírky. 




Mezi razítky mám i několik různých fontů a velikostí abeced. Mám je moc ráda, práce s nimi je rychlá, flexibilní, mohu využít různé zbytečky papírů a výsledek má punc ruční práce. .-)



Děkuji Vám za Váš čas!
Přeji krásný večer!
Hanule

4 komentáře:

  1. Nádhera! Moc se mi líbí..a s písmenkama...to jsi si teda asi dala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, proto mám ráda tenhle font. Dobře se vystřihuje :-)

      Vymazat
  2. Hani moc hezké, ty kruhy a dokonalé lemování a ta písmenka !! No skvělé !!

    OdpovědětVymazat