sobota 2. května 2015

Černá Hora - část 5.

Vítám Vás u další stránky z černohorského alba. Na tuto dvoustranu jsem potřebovala zapracovat minimálně 7 fotografií. :-) Podařilo se.



Před první návštěvou pláže jsme se vybavily vysoce nefunkčními, ale slušivými kloboučky, se silným sklonem k rozpadání, plážovými podložkami a praktickými šátky.
Vzhledem k tomu, že jde o kousky v našem šatníku nevídané, musely jsme je řádně zdokumentovat.
Ostatní fotografie už zachycují běžnou vorvaní idylku z pláže :-) .


Fotky jsem doplnila pouze ladícími Washi páskami, výseky z raznice a výrazným papírem od Studio Calico ze sady Here+There.


Pro snadnější odklápění jednotlivých vrstev jsem použila kruhové úchyty. 
Každá stránka ukrývá 2-3 fotografie na krásném šipkovaném papíře a jednu (nejvíce kompromitující) pod ním. :-)



Sada Here+There je z těch, co jsou tak nádherné, že je Vám líto ji použít. :-) 


Děkuji za Váš čas!
Přeji krásný zbytek mezinárodního scrapbookingového dne!
Hanule

3 komentáře:

  1. Hani termín "vorvaní idylka" si musím zapamatovat :-))

    A nápad s kruhovými úchytkami je super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné. V jednoduchosti je krása. A vorvaní idylka mě taky pobavila.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za komentáře, jsem ráda, že jsem vás pobavila .-) Myslím, že je to hláška použitelná i do PL :-)

    OdpovědětVymazat