neděle 28. června 2015

Cardabilities Sketch #125 - Wedding card

Čas letí jak splašený. :-) A já sice stíhám další sketch podle Cardabilities zrealizovat, ale již nestíhám vystavit. Těsně. :-( Tak snad příště. :-) 
Tentokrát jsem potřebovala vytvořit gratulaci ke svatbě. Hledala jsem ve svých skromných zásobách nějaké vhodné papíry. Opět jsem neodolala a sáhla po krásné sadě Piekny Umysl od Galeria Papieru. 


Tento sketch byl pro mne skutečná výzva. Velmi mu lichotí námořnický styl, který v tomto kole zvolila nejedna scrapařka. (Mezi podle mne nejpovedenější patří přáníčko od Irči Irisky.)

A tak jsem zpočátku těžko hledala cestu k novomanželské romatice. 

Základ přání je z bílé čtvrtky orámované černým fixem. 
Podklad pod vlaječkami je dvou vrstevný. Vespod je čtvrtka potištěná razítky "Love" ze svatební sady od KaiserCraft. 


Který je překrytý vellum s puntíky bílé strukturovací pasty nanesené přes šablonu. Vellum je v rozích fixováno malými modrými brads. 


Kouzelné razítko "Gratulace" je samozřejmě od KETY


Střed květiny je náušnice, ke které jsem ztratila druhou do páru. :-) 


Mezi použitým materiálem samozřejmě nesmí chybět kvalitní bavlněná krajka a ladící taftová stuha od Stoklasy


Děkuji týmu Cardabilities za další krásné "nakopnutí"! :-) 
Přeji krásný den!
Hanule

2 komentáře: