pátek 18. září 2015

Project life - květen 2015

A je tu ukázka z mého prvního měsíce zpracovaného do PL alba. Je to stále ještě takové oťukávání a seznamování. Ale líbí se mi jak přibývá a hlavně, že stíhám. :-) 



Kartičky jsem si opět vyrobila pomocí Distress Ink a šablon. Moc mě na tom baví pestrost a univerzálnost. Pokukuji i po jiných druzích barev, ale Distress Ink u mě stále vedou. 


Květen byl mimo jiné měsícem kulinářských premiér. První pečená kachna s lokši.


První domácí kváskový chléb. 


A nesmí samozřejmě chybět hokej, výlety, rodina, přátelé,..


V květnu jsme také byli pozváni na narozeninovou oslavu a vzhledem k tomu, že nejsem moc dobrá cukrářka, a na dort si netroufám. Tak jsem se vrhla na vyzkoušené jablečné muffiny, které jsem řádně vyzdobila barevnými polevami. 


Děkuji za nahlédnutí a přeji krásný páteční večer!
Hanule

Žádné komentáře:

Okomentovat