neděle 20. listopadu 2016

Papercards.cz challenge 27. - Vánoční 2/2016

Je tu další kolo přáníčkové výzvy od Papercards.cz, již 27.!!! Tentokrát není zadáním sketch, ale barevná paleta. 
Tak schutí do toho, Vánoce klepou na dveře :-) .


Jako ústřední motiv stromku posloužilo krásné razítko KETA, které jsem si 3x vystřihla  a obarvila Distress Ink v barvách zadání (vínová - Aged mahogany, zelená - Crushed olive a středně hnědá Tea dye). Stromky jsem ve středové linii slepila a následně prošila černou bavlnkou.


Vnitřní část přání jsem ozdobila ve stejných barvách washi páskou, textovým razítkem a oinkoustovaným obdélníčkem pro datum.

Barevná paleta - zadání, podle kterého jsem tvořila. 
Pozn.: pokud byste nevěděli jak pracovat s tímto druhem zadání, na blogu a FB Ireny Irisky Vohlídkové najdete vše potřebné.  


K dozdobení podkladu jsem použila milovaný rokail v barvách paletky.


Stonek stromku je z hnědé stužky. Textové razítko je mé oblíbené od KETY


Na závěr už jen přehled použitého materiálu. 
Jedna srdeční záležitost vedle druhé.

Děkuji Vám za nahlédnutí a přej krásnou slunečnou neděli!
Hanule

Žádné komentáře:

Okomentovat