sobota 7. ledna 2017

Diář 2017 - Na klíč

Navím jak vy, ale ještě jsem si nezvykla na nový letopočet. A tak napsat, že toto je první příspěvek roku 2017, je víc než zvláštní. 
Dnes bych Vám ráda představila předposlední z diářů pro tento rok, které jsem připravovala. Říkám mu "Diář na klíč". 


 Mezi mými kamarádkami, které si ode mne objednávají diáře, jsou převážně statečné ženy, které mi zcela nechávají volnou ruku. Což je někdy dobré pro mne (pokud mám nápad) a je to i riskantní pro ně, že dostanou zajíce v pytli.

Takže jsem vždy moc zvědavá, jak se tento zajíc bude líbit. :-) Vypadá to, že tento se líbil. 


I na tento diář jsem použila papíry z krásné kolekce Capsule Geometric Kraft od Papermania. Motivem tohoto kousku je klíč ze steampunkové sady razítek Aladine Stampo scrap.


Výroba desek - základ potažený scrapbookovým papírem. 


Hřbet zpevňuji širokou stuhou, tak aby byl odolnější. 


Vnitřní desky  ozdobené pomocí Distress Inkoustů a šablony. (Distress Ink Stormy sky a šablona Mini Chickenwire):


A hotovo!
Na závěr ukázka diáře před a po. 


Děkuji Vám za nahlédnutí!
Krásný den!
Hanule

Žádné komentáře:

Okomentovat