úterý 17. února 2015

ATCs - Vzpomínky na dětství

V lednu vyhlásila Gabreta na svém blogu výměnu ATC kartiček na téma - Vzpomínky na dětství.
Hrdě hlásím, že jsem stala majitelkou jedné z nich. :-)

Originál od Gabrety (http://scraptime.blog.cz) si můžete prohlédnout zde: ATC - vzpomínky na dětství
                                                                   
Na oplátku jsem vytvořila kartičku na stejné téma a samozřejmě, ne jen jednu.


Ústředním motivem jsou matrjošky. Myslím, že jsem je měli doma všichni. Prostě patří (nejen) k báječným 80. létům. Popravdě přiznávám, že dnes mě již tolik netěší, když jsou prezentovány jako "typický český suvenýr" v ulicích Prahy... Ale to je jiný příběh...

Na pozadí jsem použila Distress Inkousty, razítka Artemio, gesso a šablony.


A co dodat závěrem? Čtyři kousky jsou ještě volné k výměně. :-) Máte někdo chuť???




Děkuji za Váš čas! Přeji krásný večer a těším se na Vaše reakce!

2 komentáře:

  1. Až teď jsem zjistila, že máš blog. A hlavně, že máš volnou ATC kartičku. Také jsem měnila s Gabretou a samozřejmě nedělala jen jednu. Takže si ráda kartičku vyměním. Tedy jestli ještě nějaká je.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Helo, koukám, že se tu neobjevila moje odpověď, kterou jsem psala... Ráda si s Tebou kartičku vyměním .-) Pošli mi na mail na sebe kontakt. Děkuji!

    OdpovědětVymazat