středa 11. února 2015

Cardmaking - svatební přání

K mé velké radosti jsem byla požádána o svatební přání pro rodinného známého.
Vybrala jsem si jednoduchý styl s výrazným motivem kočáru ze sady "On This Day" od KaiserCraft.


Přání jsem oinkoustovala oblíbeným  Distress ink - Vintage photo. Orazítkovaný podklad je překrytý Vellum s poničenými okraji, které jsem k podkladu přišila modrou bavlnkou.


Poté už jen finální dozdobení krajkou, brads a straro-cínovými srdíčky.


Doufám, že se bude přáníčko líbit!
Děkuji za Váš čas a případné komentáře.

Hezký den!

6 komentářů:

  1. No super :-) Vítej v blogařském světě :-). Přáníčko je krásné, líbí se mi moc ten "poničený´" vellum. Držím palce v blogování a přeji hodně scrapařské tvořivé inspirace. H.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně provedené!! Jak přání, tak blog.
    Moc se těším na další příspěvky a .....ať ti to píše! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ;-)) Taky Tě vítám! A moc se těším na Tvé krásné výrobky.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za povzbudivé komentáře!

    OdpovědětVymazat
  5. Jen tak dál!! Blogerství je zábava :-) A jak Ti to sluší na té fotce!!!

    OdpovědětVymazat