středa 28. září 2016

Můj Bullet Journal - nová závislost začíná?

VAROVÁNÍ: Pokud máte nutkavou potřebu nakupovat v papírnictví, hromadí se Vám doma různé notýsky, popisovače apod. NEČTĚTE dál a rozhodně se nestávejte členy FB skupiny Planner lovers v České Republice !!! Hrozí riziko zhoršení závislosti !!!


Roky bojuji sama se sebou a přiznávám, že ač by to mělo být naopak, tak čím méně času a paměti vlastním, tím méně zapisuji do diáře,.....

Systémů zapisování jsem vyzkoušela vícero. Originální diáře různých formátů, malé záznamové knihy, do kterých jsem si kromě týdenních záznamů lepila obrázky, zapisovala smsky, citáty a pod. až po loňský diář v kroužkové vazbě z Lidlu.


I přes mou velikou snahu, jsme se neskamarádili a po 8 měsících  v podstatě zeje prázdnotou a je jen závažím do kabelky.
Inspirována FB skupinou Planner lovers jsem si ho vyzdobila a přizpůsobila, ale ani to nepomohlo. Špatně se mi do něj píše a celkově je to prostě málo scrapbookové.

A tak se stalo, že jsem před dovolenou, již po několikáté narazila na články a videa o tzv. Bullet journalu. A rozhodla jsem se, že přišel jeho čas.


Vzhledem k tomu, že nevím, jak dlouho nadšení vydrží a do tečkovaných sešitů se mi špatně píše.... tak jsem sáhla po reklamním sešitu TNT, s příjemnou šířkou řádků 0,6 cm. Desky byly původně vyvedené ve firemní (pro mne nehezké) zářivě oranžové barvě.


To však není pro scrapařku žádný problém. Desky jsem potáhla nádherným papírem od Galeria papieru, hřbet zpevnila stužkou a pak už jen trocha zdobení samolepkami a obtažení mikrofixem... Hotovo.

Proč jsem se pro tento systém rozhodla? 
Líbí se mi, že bude přesně takový jaký chci a potřebuji JÁ a že se podle potřeby může měnit (spolu se mnou a mými potřebami).


Abych předešla zničení desek, zrecyklovala jsem látkový obal na knihy, terý jsem dostala jako dárek, ale bohužel mi neseděl na žádnou knihu a "přešila" jsem ho na obalo-organizér. Poutka na tužky jsou z černé gumy. Zdobení bavlněná krajka.  Hotovo. 



O Bullet jurnálu neboli "BuJo" toho najdete na internetu spoustu. Takže pokud jsem Vás navnadila a  chcete vidět další kousky: "S chutí do toho!"
Najdete nádherné zdobení i čistě funkční kousky.

Stránky pūvodního tvůrce: 

Další zajímavé tipy např. zde: 



A pokud si chcete trochu uklidit i v životě a hlavě Michaela Dombrovská vydala i knihu Pravidla pozitivního sobectví. 

O tom jak mi BuJo funguje a vyhovuje, třeba zase někdy příště. 

Děkuji za nahlédnutí a přeji krásný den!
Hanule


2 komentáře: