sobota 17. září 2016

Papercards.cz challenge 23. - Přání "Chyť si svůj sen"

Předlohu pro toto již 23. kolo opět připravila Keta a musím říct, že je přesně podle mého gusta. Přesto jsem se předlohy držela jen velmi volně, otočila jsem ji a udělala jsem si radost veselým, motivačním přáníčkem inspirovaným lapačem snů.. 


Na přáníčko jsem si nejprve nachystala jednotlivé komponenty, pomocí razítek vybarvených Distress inkousty a nůžek. 


Na základ jsem opět použila bílou čtvrtku, orámovanou černým popisovačem. Postupně jsem slepila "lapač", borduru připevnila 3D čtverečky a na závěr jsem přání doplnila rokailem. 


Na závěr předloha od KETY: 


Děkuji Vám za nahlédnutí a přidejte se, ještě to pohodlně stihnete! Přáníčka můžete posílat do půlnoci 28.9.2016 na email papercards.cz@seznam.cz. Pravidla a další informace najdete ZDE.

Krásný večer!

Hanule

Žádné komentáře:

Okomentovat