středa 21. prosince 2016

Papercards.cz CH29. - Vánoční čajová inspirace

Poslední letošní výzva od Paparcards.cz mě nakopla k tvorbě hned 3 přáníček. Vlastně jsem už ani žádná dělat nechtěla, ale jak jsem tak koukala na šablony a inkousty, tak mi to nedalo. 

Zvolila jsem jednotné schéma - na vytvoření podkladu jsem použila vánoční šablonu od Timíka a Distress inkousty. Tématem je kromě Vánoc, můj nejmilovanější nápoj - čaj. 


Zde je předloha - sketch od KETY:


A tady už moje realizace. Při prohrabávání se výseky, jsem narazila na sněhuláka od Ekulky, kterého mám určitě více než 5 let. Tak jsem s láskou zavzpomínala na své první scrapbookové srazy s původní partou žen. :-) 
Použít sněhuláka jen tak mi přišlo fádní a tak se stal "čajovým sáčkem". Co více si přát - sníh, Vánoce a dobrý zelený čaj. :-) 


Na ruhé přání jsem využila také letitý výsek vločky, kterou jsem kolorovala akvarelovou technikou. 


Horní bílá vločka je podlepená 3D čtverečky, aby byl motiv výraznější. 


Poslední přání je ohnivě červené a temperamentní. 
Snažila jsem se aby každé přání barevně odráželo osobnost adresáta. 


Děkuji Vám za nahlédnutí a komentáře!
Pokud máte chuť se přidat, máte čas do 28.12.2016! Cena pro vítěze je lákavá, nádherná Gorjuss razítka.

Krásný vánoční čas!
Hanule

Žádné komentáře:

Okomentovat