úterý 17. listopadu 2015

Diář 2016 - Hrnečkový

Ač si to tak trochu odmítám připustit, Vánoce a nový rok se nezadržitelně blíží, takže musím zintenzivnit tvorbu dárkovou. :-) 

Dalším kouskem z mé produkce je něžný "hrnečkový" týdenní diář. Velikostně akorát do kabelky a přitom poskytuje dost místa na poznámky. 



Vnitřní desky jsou z bílé čtvrtky, na kterou jsem Stazon inkoustem narazítkovala ústřední motiv, přes šablonu nanesla Gel medium od Rangeru a po usušení překryla šedým Distress Ink (Pumice stone)




S výsledným efektem jsem moc spokojená a musím se přiznat, že ho uvidíte jěště mnohokrát, protože jsem si ho zamilovala. :-) 


Vnitřní desky po umístění a začištění dodávají diáři punc originality. 


Pevné vnější desky, jsem si připravila jako u předchozích kousků (vyříznutí okénka na ústřední motiv, potažení scrapbookovým papírem a zpevnění hřbetu stužkou); 


Hlavní motiv jsem tentokrát doplnila strukturovací pastou, krajkou a mini knoflíčky v černé, šedé a oranžové barvě. 



Hotové desky jsem už jen dozdobila krajkou, lemovkou, štítkem z Dyma a přívěskem ve tvaru listu. 


Hotovo!
Doufám, že diář udělá radost!


Děkuji za nahlédnutí!
Krásný sváteční a svobodný den přeje Hanule

2 komentáře: