pondělí 2. listopadu 2015

Diář 2016 - S kočkou

Každý rok chystám pro své kamarádky, které mají dost odvahy nechat mi volnou ruku, diáře na příští rok. 
Někdy mám ruku volnou zcela, někdy jen s malou podmínkou. Tento měl zadání jednoduché - se zvířátkem. 



Jako zvířátko jsem vybrala roztomilé koťátko - úžasné gumové razítko od Danči z obchůdku. 
Desky jsem potáhla scrapbookovým papírem s velkými puntíky. 


Do připraveného okénka jsem si nachystala kartičku s natisknutým razítkem. Kočičku jsem překryla Gel mediem, tak aby zůstala bílá. Zbytek čtvrtky je nabarvený modrým Distress Ink a doplněný strukturovací pastou, nanesenou přes šablonu. 


Kartičku jsem před definitivním umístěním doplnila krajkou a desky dozdobila washi páskou, stuhami, a dominantními výseky od Wycinanky.


Chipboards jsou nabarvené Distress Ink a přelakované průhledným lakem. 




Diář už je předaný a moc se líbil, což mě opravdu těší!


Děkuji Vám za nahlédnutí!
Přeji úspěšný start nového týdne!
Hanule

Žádné komentáře:

Okomentovat