sobota 7. listopadu 2015

Papercards.cz challenge 2.

Přáníčkové výzvy mě baví a nutí mě zkoušet nové věci. Takže novou českou challenge, jsem si nemohla nechat ujít. 
Pokud byste se chtěli také připojit, podmínky a zadání naleznete na FB stránkách Papercards. A na Irči blogu se můžete inspirovat prací členek design teamu. 
 

Původně jsem chtěla předlohu otočit na stojato, ale to se nějak během zdobení zvrtlo... Takže se žádná revoluce nekoná. .-)

 
 Předlohu i luxusní cenu do soutěže zajistila KETA.



Na základ přání jsem nanesla Gel medium přes šablonu a po zaschnutí, jsem ho obarvila Distress Ink.  Kartička je ze sady Ikea. A nesmí samozřejmě chybět oblíbené korálky a šperkové komponenty.



Washi páska filmový pás patří k mým nejoblíbenějším. .-)


Děkuji Vám za nahlédnutí!
Pokud máte náladu tvořit a předloha se Vám líbí, tak se do toho pusťte.
 Do 13.11.2015 je ještě spousta času. A výhra je opravdu lákavá. 
Krásnou sobotu přeje Hanule!

Žádné komentáře:

Okomentovat