neděle 29. listopadu 2015

Project Life červenec a srpen 2015

Skoro celý červenec jsme strávili na krásné dovolené, která jak doufám bude mít vlastní album. Takže jsem léto spojila do 2,5 stránky, která je hodně osobní, takže zde ukáži jen zlomek. 

Barevně je léto sladěno se svatebním oznámením, které jsem dělala pro kamarádku. Šlo o velmi neformální svatbu a měla jsem zcela volnou ruku. 
Podkladová čtvrtka je připravena s pomocí šablon a Distress Ink. Text je natištěn na pauzák. 
Do vily je zakázán vstup na jehlových podpatcích, takže nesměl chybět odpovídající piktogram. :-) 



Celé léto bylo ve znamení párů. Proto jsem úvodní kartičku vyzdobila výseky od KETY
Podklad je doplněn razítkem Aladine, pauzákem a washi páskou. 





Léto jsme si užili a vůbec by mi nevadilo, pokud by bylo delší. :-) 



Děkuji za nahlédnutí!
Krásnou adventní neděli!
Hanule

2 komentáře: