čtvrtek 26. listopadu 2015

DIY - Adventní svícen na poslední chvíli

Advent již klepe na dveře, po městě se objevuje vánoční výzdoba. A dokonce už i prodej stromků. 
A já také pokračuji v předvánočním tvoření. 
Jako pohotové dárečky pro kamarádky jsem vyrobila malé adventní svícínky z čajových svíček. 
A pro ty z Vás, kdo by jste se chtěli inspirovat, jsem připravila stručný návod jak na to. 
Tak tedy s chutí do toho!


Na tvoření budeme potřebovat:

  •  4ks čajových svíček
  •  pevnou podložku
  •  ladící washi pásku
  •  malou dortovku
  •  tavnou pistoli
  •  svítky skořice a jiné sušené plody na zdobení



Jako podložku použijeme skleněnou podložku pod svíčku, v tomto případě zakoupenou v Mandal Balu.
 Na ní oboustranou lepící páskou připevníme dortovku. 

.

Čajové svíčky si jednoduše oblepíme washi páskou. 


A poté již ozdobené svíčky tavnou pistolí přilepíme k podkladu.


Nachystáme si sušené plody, v mém případě letité zásoby z Nanu Nana, a pustíme se do zdobení. 


Svítky skořice přilepíme po jednom kuse na každou stranu a vytvoříme tak svícnu voňavý rám. 


Teď už nám zbývá jen svícen podle nálady a vkusu dozdobit. Opět si pomůžeme tavnou pistolí. 
Já jsem použila hvězdičky badyánu a spirály z pomerančové kůry. 


A již máme hotový svícen, který překrásně voní a určitě udělá velkou radost. 


Pokud Vám svícen připadá fádní, nebojte se přidat patinu (například Gessem).


Děkuji za nahlédnutí!
Přeji krásný večer a spoustu pohody při tvoření Vašich projektů!
Hanule

5 komentářů: